Коли дитина вже познайомилася з усіма незвичайними та цікавими формами прикладів, які використовують десяткові числа, важливо перейти до кількісного опрацювання, тобто дати учню якнайбільше практики.
Приклади мають по декілька дій. Розрядність дробів не є значною, адже вирази подаються в один рядок, а не в стовпчик, тож розв’язати їх можна й без використання додавання або віднімання в стовпчик. Складність лише в тому, що для кожного прикладу є своя послідовність дій. Наприклад, в одному прикладі потрібно дізнатися не остаточний результат усіх обчислень, а один із компонентів виразу, у якому не два числа, а більше, скажімо, як тут: «0,4+х-0,22=1,2». Тоді учень спочатку знаходить, чому дорівнює сума невідомого числа з відомим дробом, а вже потім — чому дорівнює цей невідомий компонент. «0,4+х=1,2–0,22», тобто «0,4+х=0,98». І вже потім від проміжного результату як від суми треба відняти відомий елемент, щоб дізнатися невідоме, яке дорівнює в цьому прикладі «0,58».
Ця вправа надає практику, адже на кожному її етапі учень буде стикатися відразу з цілим набором прикладів, що містять десяткові числа.
Учень/учениця розв’язує вправи, що передбачають: обчислення значень виразів зі змінними; зведення одночлена до стандартного вигляду; перетворення добутку одночлена і многочлена, суми, різниці, добутку двох многочленів у многочлен; розкладання многочлена на множники способом винесення спільного множника за дужки, способом групування, за формулами скороченого множення та із застосуванням декількох способів; використання зазначених перетворень у процесі розв’язування рівнянь, доведення тверджень.
Учень/учениця вміло користуються властивостями додавання/віднімання, группування, формулами.