Графіки різних форматів та стилів зображення інформації мають на меті не заплутати, а в більш зручній формі донести певні відомості, наприклад, про порівняння кількості різних об’єктів. До того, як вчитися зображувати інформацію за допомогою графіків, учню слід навчитися їх розуміти, чому і присвячено це завдання.
Перед дитиною міститься графік. Над ним — формулювання завдання, де вказується конкретна мета пошуків. Тут важливо зазначити, що далеко не весь графік може бути потрібно використати для цих пошуків. Скажімо, якщо графік присвячений цілому тижню спостережень, але необхідно зробити висновок лише за першими двома днями. Тобто дитина має сама вибрати, яку частину інформації слід задіяти для знаходження відповіді на питання в завданні, після чого дитина також самостійно вирішує, що необхідно зробити. Скажімо, якщо слід знайти середню кількість, то можна додати показники по різних днях, після чого розділити суму на число цих днів.
Важливо пам’ятати (у чому й допоможе це завдання), як про правильне прочитання інформації з графіка, так і про одиниці вимірювання, що подаються біля порожньої клітинки під графіком.
Учень/учениця пояснює, що таке: аргумент; функція; область визначення функції; область значень функції; графік функції.