Розв’язуючи різноманітні задачі, які пов’язані з геометричними фігурами, дитина здебільшого бере до уваги лише числа та різні форми роботи з ними. Ця вправа робить особливий акцент саме на властивостях фігур, стимулюючи використання специфічних особливостях трикутників для знаходження відповіді на задачу.
Перед учнем містить опис кутів трикутника, у якому йдеться лише про їхнє співвідношення. Наприклад, подаються пропорції сторін між собою. Дитина має знайти точне значення того чи іншого кута, наприклад, найбільшого. Зробити це можна, знаючи, що в будь-якому трикутнику сума кутів дорівнює 180 градусам. Для того, щоб це зробити, дитина має сформулювати рівняння на базі тої інформації, що подається в завданні. Під ним є порожня клітинка, куди слід внести відповідь на це рівняння.
Виконання цього завдання дасть учню можливість краще зрозуміти, як можна використовувати знання суми кутів трикутника, а також те, як можна виразити співвідношення чогось через рівняння.
Учень/учениця застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач практичного змісту.