Ця вправа підсумовує все, що дитина встигла дізнатися про системи лінійних рівнянь, та дозволяє використати ці знання безпосередньо для головного — пошуку невідомих елементів.
Перед учнем міститься система лінійних рівнянь, яка може бути більш складною, ніж попередні, з якими школяр мав справу досі. Ніякі підказки не даються. Учень має сам зрозуміти, як обчислити рівняння, враховуючи зв’язок між невідомими в різних виразах. Дитина може використати метод додавання або підстановки тощо. Школяр подумки виконує потрібні математичні дії, після чого вписує у відповідні порожні клітинки результати своїх обчислень. Клітинки належать різним персонажам, що надаються для посилення інтерактивності завдання.
Ця вправа дозволяє остаточно закріпити на практиці тему систем рівнянь та навчитися вільно використовувати різні методи їх розв’язку, самостійно вибираючи, який із них може допомогти в конкретному випадку.
Учень/учениця пояснює, що таке система двох лінійних рівнянь з двома змінними.
Учень/учениця знає скільки розв’язків може мати система двох лінійних рівнянь з двома змінними.
Учень/учениця розв’язує: лінійні рівняння з однією змінною і рівняння, що зводяться до них; текстові задачі за допомогою лінійних рівнянь з однією змінною; системи двох лінійних рівнянь з двома змінними, вказаними у змісті способами; текстові задачі за допомогою систем двох лінійних рівнянь з двома змінними.