Тема виміру площі особливо актуальна для дитини, оскільки вона торкається не лише суто життєвих одиниць виміру, які використовуються для виконання різних операцій. Площа є важливою величиною для геометричних фігур, що мають два виміри.
У процесі виконання цього завдання дитина тренуватиметься обчислювати цю величину. Перед учнем містяться умови задачі, де продається набір чисел, яких достатньо, аби дізнатися площу геометричної фігури, а також вказується її вид. Дитина згадує, як потрібно обчислювати площу фігури залежно від виду. Наприклад, що формула площі прямокутника — це перемножені довжина та ширина, а формула площі квадрата — довжина однієї сторони в другому степені. Виконавши потрібні дії, школяр знаходить відповідь на питання. Під задачею є об’єкт, який треба перемістити в одну з двох робочих зон. Кожна з цих зон підписана числом — варіантом відповіді на питання задачі.
Школяр переносить об’єкт до потрібної зони і проходить на новий етап завдання, отримуючи практику у знаходженні площі геометричної фігури.
Учень/учениця наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті.