Математичні вирази можуть бути досить різними. Нескінченність чисел та велика кількість можливих комбінацій буквених компонентів із ними робить і різноманіття виразів вкрай великим. Та завдяки наявності в них тих чи інших особливих прикмет їх можна згрупувати. Ця вправа дозволить навчитися знаходити в різних виразах щось спільне для такого групування.
Школяр бачить перед собою набір виразів, що містять різні буквені елементи й різні числа, а також можуть суттєво відрізнятися за дією. Дитина аналізує увесь набір цих виразів, щоб знайти те, що є в них спільного. Наприклад, майже всі вони можуть містити буквений компонент. «Майже» — тому що є один вираз, котрий відрізнятиметься від усіх інших за вибраною ознакою. Школяр має виділити його, щоб пройти на новий етап.
Ця вправа дасть учню навчитися краще розуміти структуру виразів та з потрібною уважністю аналізувати їхній склад. Це дозволить у майбутньому уникнути розповсюджених помилок, наприклад, коли дитина пропускає важливий елемент виразу, не помітивши його між великими числами.
Учень/учениця наводить приклади: числових виразів; виразів зі змінними; одночленів; многочленів.