Вертикальні кути, які утворюють при перетині двох прямих ліній, є рівними. Тож будь-яка відмінність у величині, пропорційний зв’язок між кутами тощо можливі лише у випадку із суміжними кутами, з якими дитина матиме справу в процесі виконання цього завдання.
Перед учнем міститься текстове завдання, де формулюється мета пошуків, тобто — конкретна величина в градусах двох суміжних кутів. Нижче перебуває малюнок, у структуру якого вписано ту інформацію, якої вистачить для пошуку відповіді на задане питання. Інформації небагато, наприклад, описуються лише пропорційний зв’язок між двома суміжними кутами. Дитина має згадати, що сума таких кутів дорівнює 180 градусам. У такому випадку можна подумки сформулювати та розв’язати рівняння. Зробивши це, школяр вписує відповідні числа в порожні клітинки під малюнком.
Виконання цього завдання дозволяє дитині сконцентруватися на суміжних кутах та виконанні різних дій із ними та дозволить закріпити в пам’яті властивості таких кутів.
Учень/учениця співвідносить з об'єктами навколишньої дійсності: суміжні та вертикальні кути, паралельні та перпендикулярні прямі.