Ця вправа є протилежністю до попередньої. Якщо минулого разу учню потрібно було знаходити значення функції, то цього разу школяру пропонується обчислювати значення аргументу.
Учень бачить перед собою таблицю, яка вельми нагадує попередню, але тепер порожніми є клітинки в першому рядку, тобто різні значення «х». Функція подається у формулюванні завдання вище. Школяр підставляє замість «у» вказані в таблиці числа, після чого отримує фактично звичайне рівняння.
У функціях подаються різні дії в різноманітних комбінаціях, наприклад, додавання та множення, ділення та віднімання тощо. Крім того, дитина працюватиме з десятковими числами, дробами, цілими числами з різними знаками, тож, крім того, що ця вправа є корисною для покращення навичок роботи із функціями, вона також є ефективним тренажером для розв’язування багатоелементних виразів із різними за характером математичними одиницями.
Учень/учениця пояснює, що таке: аргумент; функція; область визначення функції; область значень функції; графік функції.