ЛІнійна функція є математичним виразом, де значення перебуває в безпосередній залежності від аргументу. Тобто якщо в одній і тій самій функції аргумент замінити на інше число, зміниться і значення.
У процесі виконання цього завдання дитина тренуватиметься знаходити значення функції залежно від аргументу. Учень бачить перед собою таблицю, у якій подаються різні варіанти аргументу. Важливо зрозуміти, що функція для них одна й та ж сама. Учень аналізує функцію, що міститься у формулюванні завдання вище, після чого в цей вираз підставляє отримане число «х» замість цієї літери, а далі залишається виконати обчислення згідно з виразом, щоб визначити, чому дорівнює «у». Значення функції вписується у відповідні порожні клітинки під кожен варіант аргументів.
Крім того, що це завдання дає змогу тренувати вміння виконувати різноманітні математичні дії, воно також є корисним для того, щоб учень міг зрозуміти, наскільки міцний зв’язок між значенням функції та його аргументом.
Учень/учениця наводить приклади: функціональних залежностей; лінійних функцій.
Учень/учениця пояснює, що таке: аргумент; функція; область визначення функції; область значень функції; графік функції.