Якщо звичайна робота з термометром вимагає лише знань правил додавання та віднімання, то аналіз цих даних звертається до вміння учня працювати з графіком. Тому ця вправа має досить велике значення для цілісного сприйняття та ефективного використання дитиною всього комплексу здобутих математичних навичок. На екрані перед учнем на кожному етапі знаходиться зображення нового графіку, інформація в якому має безпосереднє відношення до температури. Графік зображує динаміку зміни температури у перспективі певного часового проміжку. Від лівого нижнього кута, де сходяться лінії графіка, йдуть два вектори: вертикальний показує зміну температури, а горизонтальний – часу. Від руху кривої залежить те, як саме з плином часу змінилась температура – чи вона падала, чи зростала. На кожній годині її показники фіксувались на певній висоті, тобто у точці, яка означає конкретну температуру. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб знайти на графіку вказану в завданні годину та відстежити, якою температура була саме в цей час. Учень знаходить відповідь та записує її у порожню клітинку під графіком. Після цього дитина проходить далі, на новий етап завдання, де треба буде виконати дії аналогічного характеру, тільки графік буде будуватись по-новому.
Учень/учениця: знає співвідношення між одиницями вимірювання довжини, одиницями вимірювання маси.
Учень/учениця: вміє зображувати графік чи гістограму для представлення набору даних з кількома категоріями. Вирішує одно- та двоетапні "скільки більше" та "скільки менше" задачі, використовуючи інформацію, представлену в гістограмах.