Аналоговий годинник вважається більш складним для сприйняття і розуміння дитиною, ніж цифровий, хоча він значно більш старовинний, ніж електронний тип. Справа у специфічній формі подачі інформації про час. Круглий циферблат має дванадцять ділень, які відповідають за години доби. Отже, якщо стрілка вказує на цифру «7», це може бути й сьома година ранку, й девʼятнадцята вечора. А більш довга стрілка, яка показує хвилини, рухається швидше і показує, скільки часу збігло до наступної години. Коли, скажімо, вона знаходиться на цифрі «6», значить, вона пройшла півоберту (рахується від «12»), а половина години – це тридцять хвилин. У ході виконання цього завдання дитина навчиться більш впевнено перекладати показники цифрового годинника на аналоговий. На екрані перед учнем є два такі цифрові годинники – нова пара на кожному наступному етапі вправи. Учень бачить також дві порожні клітинки біля кожного. Туди треба перенести аналогові годинники, які показують такий самий час, але своїм чином. Варіанти знаходяться під цифровими годинниками. Учень вивчає кожний і знаходить ті, де комбінація обох стрілок підходить під надані дані, які є в електронних годинниках. Коли учень до обох підбере та перемістить свої аналогові годинники, то пройде на наступний етап, де треба буде виконати дії аналогічного типу.
Учень/учениця: визначає час за годинником та записує його значення; перетворює іменовані числа, виражені у двох одиницях найменувань; визначає тривалість події, дату (час) початку, закінчення події, використовуючи відповідно або календар, або годинник.
Учень/учениця: визначає час до найближчої хвилини і вимірює часові інтервали у хвилинах. Вирішує приклади з додаванням і відніманням часових інтервалів у хвилинах.