Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Тривимірні фігури мають певні відмінності від двовимірних. Ці відмінності коріняться в тому, що обʼємні фігури мають не тільки довжину та ширину, а й глибину, тобто ще один додатковий вимір сприйняття, який наближає їх до предметів навколишнього світу. Коли обʼємна фігура зображується на аркуші паперу або екрані (на пласких поверхнях), то для того, щоб показати її обʼєм, невидимі сторони, котрі залишаються ніби позаду невидимими, малюють пунктиром, а сторони, що знаходяться під різним кутом, мають різний відтінок, ніби на них падають промені світла. Двовимірним фігурам властива наявність сторін, котрі є майже в усіх них. А от тривимірні фігури мають ребра – тобто відрізок, який зʼєднує дві сторони, що знаходяться в різних вимірах відносно одне одного. У ході виконання цього завдання дитина закріпить своє знання цього матеріалу та навчиться розпізнавати фігури, в яких є ребра. На екрані перед учнем на кожному етапі зображено іншу геометричну фігуру. Учень аналізує зображення, дивиться на те, чи ця фігура обʼємна, і чи є в ній відрізки, що обʼєднують різні сторони, що належать до різних вимірів. Якщо так – значить, у фігури є ребра. А якщо фігура двовимірна, то їх не може бути за визначенням. Коли учень дає відповідь на питання про наявність ребер, то проходить на наступний етап, де треба виконати аналогічні дії з новими фігурами.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
У.5
Чи має фігура ребра/грані?
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися