Ця вправа присвячена закріпленню знань і вмінь дитини, які повʼязані з темою рівнянь. На кожному етапі вправи учень буде працювати з досить великими виразами, які матимуть хоча б три елементи, окрім невідомого «ікса» чи «ігрека», а також дві математичні дії. Учень вже знає, що з себе представляють рівняння, вже вирішував більш прості вирази такого роду. Щоб успішно вирішувати більш складні конструкції, ця вправа пропонує цікавий формат подання інформації. У завданні, яке сформульовано над виразом, вже є відповідь до рівняння – тобто подається число, яке приховане за літерою. Учню залишається тільки підставити його у вираз, виконати всі надані дії та переконатись, чи підходить це число, чи ні. Таким чином, замість самостійного пошуку відповіді дитина буде перевіряти вже готовий вираз, а така форма роботи завжди легша і цікавіша для учня, а крім того, дитина краще запамʼятає кожен окремий випадок. Підставляючи вже готову відповідь, дитина припрацьовує такі підтеми як порядок виконання математичних дій, пошук тих чи інших елементів виразу, а також звикає працювати з виразами, де є літери. Коли учень обирає, чи правильною є подана відповідь, то проходить на наступний етап, де буде інше рівняння.
Учень/учениця: розуміє сутність понять «рівняння», «розв’язок рівняння»; розв’язує прості рівняння.
Учень/учениця: визначає невідоме ціле число у рівнянні із множенням або діленням з трьома цілими числами.