Як вже знає дитина, ділення – не універсальний процес, як і множення. Множники рівноправні, відтак будь-які числа можна перемножити між собою. На ділення також певною мірою схоже віднімання – там теж початкове число зменшується в результаті цієї дії, але за умови, що зменшуване більше, ніж відʼємник, і цей процес є можливим для всіх чисел. Але дільником для «9» може бути далеко не кожне число, і це учень має розуміти. Справа в тому, що ділення – це процес розділення загальної кількості обʼєктів на рівні між собою частини. Відтак «9» можна розділити на три рівні частини, а от порівну це число вже не поділиш. У ході виконання цього завдання дитина буде відповідати на питання про можливість ділення конкретних чисел на ті чи інші дільники. На екрані перед учнем міститься коротка задачка, де описано загальну кількість предметів (ділене) та число частин, на яке їх ділять (дільник), а учню залишається тільки дати відповідь на питання – чи можна виконати дію ділення. Для цього достатньо просто натиснути на «так» чи «ні». Знаходити і записувати конкретну відповідь нема необхідності. Коли учень натискає на одне з цих слів, то проходить на наступний етап до нової задачки.
Учень/учениця: виконує ділення круглого числа на кругле.
Учень/учениця: вміє множити та ділити у межах 100, використовуючи такі логічні міркування, як зв'язок між множенням і діленням (наприклад, знаючи, що 8 × 5 = 40, розуміє, що 40 ÷ 5 = 8) або властивості операцій.