Дійшовши до цього розділу математики, дитина вже має і знання, і досвід виконання різноманітних математичних операцій, таких як додавання, віднімання, множенні та ділення. Проте для того, щоб дійсно добре оволодіти ними, а також для того, щоб рухатись у своєму розвитку на шляху опанування математики далі, дитина має особливу увагу приділити своєму знанню безпосередньо самих складників математичних прикладів та виразів. Цьому й присвячено цю вправу. На екрані перед учнем на кожному етапі завдання знаходиться новий математичний приклад, який містить одну з чотирьох згаданих вище дій, які вже були опрацьовані дитиною раніше. У завданні, формулювання якого знаходиться над прикладом, вказано, який саме елемент прикладу треба знайти. Виконувати обчислення дитині не доведеться – вираз вже вирішено, результат дії знайдено, а всі складові частини з точки зору цифрового компоненту на місці. Натомість у завданні йдеться про пошук саме частини приклада. Скажімо, у виразі, який містить дію віднімання, треба знайти зменшуване. Тоді дитина має просто знайти та виділити число, яке є першим, тобто від якого, власне, і віднімають. Коли учень це зробить, то пройде на наступний етап, до нової математичної дії, кожен компонент якої має свою роль і свою назву.
Учень/учениця: розуміє сутність переставного та сполучного законів множення і застосовує їх у процесі виконання практичних завдань; застосовує в обчисленнях правило множення і ділення на 1, 10, 100, множення на 0 і нуля на число, ділення нуля на число, ділення числа на рівне йому число.
Учень/учениця: знаходить і вирішує проблеми, пов'язані із множенням та діленням.