Будь-яке вміння дійсно перетворюється на практичку навичку тільки тоді, коли учень може впевнено та досить швидко використовувати його. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься виконувати ділення. На екрані перед учнем на кожному етапі вправи пара математичних прикладів. завдання полягає у тому, щоб виконати обидва і записати у порожні клітинки після знаку рівності число, яке грає роль різниці. Важливо, що числа досить подібні, наприклад, якщо першим діленим буде «10», то другим – «8» чи «12», і якщо першим дільником буде «2», то другим – число «4». Отже, учню буде досить легко запамʼятовувати відповіді на ці питання завдяки тому, що ці числа вельми близько одне до одного на числовій прямій. А подібність прикладів дозволить побудувати асоціативний ряд. Той вираз, відповідь до якого учень краще запамʼятав, допоможе йому знайти результат іншого прикладу. Завдання ж полягає у тому, щоб учень ділив як можна швидше, допускаючи мінімум помилок. Поступово учень виконуватиме завдання більш впевнено і швидко – це означатиме, що отримані знання та навички дійсно закарбувались у памʼяті дитини. Важливо, що дільником у ході виконання цієї вправи, буде тільки невелике одноцифрове число (і цифра «210», ділити на яку досить легко), такі як «2», «3», «4» і «5». Рух між рівнями вправи здійснюється вирішенням обох прикладів.
Учень/учениця: виконує множення і ділення круглого числа на одноцифрове число.
Учень/учениця: Розв'язує приклади з діленням, у якому є невідомий компонент.