Ділення круглих чисел – цікава тема, яка розглядається у ході виконання цього завдання. Її особливість у тому, що при діленні на десятки і сотні, які є круглими числами, змінюється розрядність, але при цьому відбувається також і робота зі значущими числами. Наприклад, якщо «90» поділити на «30», то, відбувається відразу два процеси. По-перше, від діленого забирається нуль, ніби його було розділено на «10». По-друге, те, що залишається, тобто значуще число, ділиться на значуще число дільника, тобто «9» ділиться на «3». В результаті залишається трійка. це число і є часткою. Цікаво, що воно значно менше за ділене або дільник, але щоб перевірити правильність виконання завдання досить просто помножити «30» на «3», тобто ділене на частку. Отже, дитина має запамʼятати: при діленні круглих чисел, від діленого забирається стільки нулів, скільки їх було в дільнику. Якщо тисячі ділять на десятки, то в результаті будуть сотні. Також учень має запамʼятати, що значущі числа також діляться – між собою. Про нулі залишається тільки забути. Наприклад, якщо «140» треба розділити на «20», то це те саме, як «14» розділити на «2», причому і результат такий самий – число «7». Коли учень виконує ділення круглих чисел, то проходить на новий етап, де буде інший приклад аналогічного типу. Таким чином дитина ознайомиться з діленням відносно великих чисел, хай навіть і у досить легкій для виконання формі.
Учень/учениця: виконує ділення круглого числа на кругле.
Учень/учениця: вміє множити та ділити у межах 100, використовуючи такі логічні міркування, як зв'язок між множенням і діленням (наприклад, знаючи, що 8 × 5 = 40, розуміє, що 40 ÷ 5 = 8) або властивості операцій.