Розряд числа має досить невелике значення – тільки кількість нулів, тоді як правила роботи зі значущими числами є універсальними і не змінюються незалежно ані від чого. У ході виконання цього завдання дитина переконається в цьому. На екрані перед учнем знаходиться математична піраміда – нова для кожного наступного етапу вправи. Дільник – одне й те саме число для кожного рядка («поверху» піраміди), а от ділене – інше, проте не зовсім. Значущі цифри залишаються такими самими, змінюється тільки розрядність, тобто кількість нулів. На одному «поверсі» ділене – число «15», а на другому – вже «150». На кожному наступному розряд збільшується. Учень має виконати ділення для кожного поверху, вписавши число, яке є правильною часткою для кожного прикладу, у порожні клітинки. Зробити це досить легко. У зазначеному прикладі, де на вершині піраміди знаходиться число «15», а дільником є число «5», аналогічний приклад треба буде виконувати і далі – просто додаючи відповідну кількість нулів. Ділення «15 000» на «5» нічим не відрізняється, окрім того, що до частки «3» треба додати кількість нулів, яка відповідає розрядності діленого, у цьому випадку – це три нулі. Коли учень виконає ділення для всіх чисел, від найменшого до найбільшого, то пройде на наступний етап до нової аналогічної піраміди.
Учень/учениця: виконує множення і ділення круглого числа на одноцифрове число.
Учень/учениця: вміє множити та ділити у межах 100, використовуючи такі логічні міркування, як зв'язок між множенням і діленням (наприклад, знаючи, що 8 × 5 = 40, розуміє, що 40 ÷ 5 = 8) або властивості операцій.