Чим більше доданків, тим складніше знайти їхню суму. У ході виконання цієї вправи учень тренуватиметься працювати з доданками, котрих більше, ніж три. Зазвичай же на шкільних уроках математики їх всього два, іноді – три. Але чотири і більше трапляються вкрай рідко. Проте саме робота з багатьма доданками розвиває памʼять та покращує математичні навички. На екрані перед учнем на кожному етапі вправи міститься приклад з дією додавання, де доданків, як мінімум, чотири. Всі вони є трицифровими числами, а вираз має класичний формат. Таким чином учень не може, як при додаванні у стовпчик, просто скласти всі цифри по розрядах. Натомість він має по черзі додавати всі доданки. Перший до другого, їхню суму – до третього, а число, яке вийде в результаті цього – до четвертого. Тож, виконуючи цю вправу, дитина має не один, а, як мінімум, два рази тримати в памʼяті один з елементів додавання. Саме тому ця вправа так ефективно стимулює памʼять. Під прикладом міститься кілька варіантів відповіді на питання про загальну суму чисел. Учень вибирає той, що вважає правильним, і проходить на наступний етап. Наявність готових варіантів служить головним орієнтиром, потрібним дитині тому, що працювати доводиться з трицифровими числами.
Учень/учениця: виконує усне додавання і віднімання на основі розрядного складу числа.
Учень/учениця: вирішує приклади в декілька етапів, використовуючи чотири операції. Розв’язує рівняння, де невідоме є буквою.
Учень/учениця: додає та віднімає числа в межах 1000, використовуючи стратегії та алгоритми, виходячи з розряду числа, властивостей дій та/або співвідношення між додаванням і відніманням.