Після того, як дитина навчилась сприймати досить великі числа і закріпила навички роботи з розрядами, час тренуватись у виконанні, власне, математичних дій з трицифровими числами. Цьому й присвячено дану вправу. На екрані перед учнем міститься математичний приклад, що містить дію додавання. На кожному етапі доданками слугують різні числа, але завжди – трицифрові, тобто учень працює вже з сотнями. Важливо, що йде мова не просто про такі легкі для сприйняття числа, як «200» або «500», де треба додавати тільки перші цифри, а далі – лише дописувати два нулі. Натомість у цій вправі учень зіштовхнеться з дійсно складними числами, де кожен розряд виражений певною цифрою, наприклад, треба до «347» додати «583». Саме тому використовується додавання у стовпчик: якщо раніше дитина тільки знайомилась з такою формою подачі інформації, то тепер вона дійсно необхідна, адже тільки додавання по розрядах може бути ефективним, коли учень тільки-но вчиться додавати такі великі числа. Секрет додавання у стовпчик полягає у тому, що починати треба з одиниць. Якщо сума одиниць більша за «9», то цифру з розряду одиниць суми треба записати, а одиничку (розряд десятків) – треба запамʼятати, щоб потім додати до суми цифр відповідного розряду. Коли учень записує число, яке є сумою двох доданків, під пряму лінію, що використовується замість знаку рівності, то проходить на наступний етап.
Учень/учениця: виконує усне додавання і віднімання на основі розрядного складу числа.
Учень/учениця: знаходить і вирішує проблеми, пов'язані із множенням та діленням.
Учень/учениця: додає та віднімає числа в межах 1000, використовуючи стратегії та алгоритми, виходячи з розряду числа, властивостей дій та/або співвідношення між додаванням і відніманням.