Дитині здається, що працювати з великими числами набагато складніше, ніж з малими. В принципі, звісно, це так, але тільки частково, адже правила додавання й віднімання є універсальними, і вони однаково працюють як з одиницями, так і з десятками тисяч. Але для того, щоб дитині було легше почати працювати з дійсно великими цифрами, варто почати виконання серйозних математичних вправ, подаючи приклади у форматі стовпчика. Перевага цієї форми подачі інформації в тому, що цифри знаходяться одна під одною, по розрядах. Таким чином, одиниці складають з одиницями, десятки – з десятками, а десятки тисяч – звісно, теж з десятками тисяч. Заплутатись в цьому важко. Щоправда, самі числа довші, але учень швидко до цього звикне. У ході виконання завдання на всіх його етапах дитина буде додавати числа, які мають пʼять розрядів, тобто до ста тисяч. Числовий вираз має вигляд типового прикладу у стовпчик: цифри розташовані одна під одною, а замість знаку «дорівнює» пряма горизонтальна лінія. Учень записує під нею суму двох пʼятицифрових чисел, додаючи їх поступово, по одному розряду. Робити це потрібно, починаючи з одиниць, щоб у випадку, якщо сума цифр буде більшою за «9», додаткова одиниця була додана до суми цифр наступного розряду. На наступний рівень дитина переміститься після того, як запише все число, що становить суму двох доданків.
Учень/учениця: виконує усне додавання і віднімання на основі розрядного складу числа.
Учень/учениця: знаходить і вирішує проблеми, пов'язані із множенням та діленням.