Геометрія – одна з математичних наук, яка вивчає фігури та операції, які можна з ними виконувати. Фігури бувають двовимірні і тривимірні. Перший різновид називається ще пласкими фігурами, адже вони зображені на площині і мають тільки два виміри. Ця вправа присвячена їм. На екрані перед учнем знаходиться кілька геометричних фігур одного типу. Вони відрізняються за кольором, іноді – за розміром, а головне – вони зображуються під різним нахилом, проте завжди належать до одного й того самого типу. Учень має зрозуміти це, згадати, як вони називаються та обрати правильну відповідь з-поміж кількох варіантів, які подаються під малюнком. Коли дитина це зробить, то пройде на наступний етап, де треба буде виконати аналогічні дії, тільки фігури вже будуть ніші. Якщо на минулому рівні, наприклад, це були трикутники, то цього разу – квадрати. Наявність кількох варіантів відповіді є підказкою. Учень вивчає зображення і аналізує його, порівнюючи з назвами, згадуючи, чи виглядає квадрат (один з варіантів) так, як фігури на екрані. Акцент у вправі робиться на тому, що фігура залишається приналежною до свого виду не дивлячись на кут, яким її розвернули. Головне – це кількість та співвідношення сторін та кутів самої фігури.
Учень/учениця: розуміє, що форми різних фігур (наприклад, ромбів, прямокутників та інших) можуть мати спільні риси (наприклад, чотири сторони). Сприймає ромби, прямокутники та квадрати як приклади чотирикутників.