Геометричні фігури на шкільній дошці або у зошиті здаються дитині неприродними пре5дметами. Всі ці на диво прямі лінії, гострі кути, рівні кола – здається, ніби у природі таких форм надзвичайно мало. Однак, якщо не самі фігури, то їхні більш живі, більш різноманітні варіанти існують у великій кількості. Особливо багато предметів, що наслідують геометричні фігури, серед рукотворних предметів. У ході виконання цього завдання дитина пересвідчиться у цьому, знаходячи зв’язок між предметами із навколишнього світу та геометричними фігурами двовимірного типу. На екрані перед дитиною міститься зображення малюнка. Він цілісний та цікавий. Замість кількох не пов’язаних між собою елементів – повноцінна ілюстрація з фоном, кількома різними елементами, які гармонійно поєднуються разом і створюють зображення, до якого при наявності бажання можна було придумати справжню історію. Школяр, вивчає цей малюнок. У його центрі міститься один особливий предмет. Дитина має зрозуміти, на яку геометричну фігуру цей предмет схожий. Варіанти містяться під малюнком. Важливо, що у виборі своєму учень має звертати увагу не на зміст малюнка та його значення, а лише на форму контуру. На деталі та різні частинки теж не варто дивитись, натомість весь цей центральний об’єкт має сприйматись цілісно. Учень аналізує предмет, зображений на малюнку, після чого вибирає одну з двох назв фігур під ним, згадавши форму кожної з них. Після цього дитина проходить далі, на новий рівень завдання, де треба виконати аналогічні дії з іншою ілюстрацією та новими варіантами відповідей. Завдяки цьому завданню школяр зрозуміє, наскільки актуальною є геометрія, адже ті фігури, які діти вивчають у школі, використовуються при будівництві та проектуванні предметів.