Початок вивчення теми ділення – це усвідомлення суті цього математичного процесу. Як і у випадку з множенням (дія, котра є протилежною до ділення), надзвичайно важливим є те, аби дитина усвідомила суть теми, а не просто зазубрила окремі приклади з нею. У ході виконання цього завдання дитина буде виконувати дію ділення як цікаву та корисну гру. Суть самого ділення полягає у тому, щоб розділити початкову кількість обʼєктів на рівні частини. На екрані учень на кожному етапі бачить набір предметів. Це можуть бути, наприклад, яблука чи грушки. Вони однакові, і їхня кількість змінюється з кожним наступним етапом. Також на екрані є кілька порожніх областей, які «належать» своїм персонажам. Учень має порахувати кількість предметів і розподілити їх між героями, яких бачить на екрані – чесно, аби всім дісталася рівна частина загальної кількості тих же яблук. Коли дитина розділить групу предметів порівну, то пройде на наступний етап завдання. Наявність додаткових персонажів робить вправу більш цікавою, а головне – передає сенс рівності всіх частин. Якщо ж перекласти цю гру на математичну мову, то початкова кількість предметів – це ділене, число персонажів – дільник, а кількість обʼєктів, яка передається кожному з них, виступає в ролі частки.
Учень/учениця: виконує ділення двоцифрового числа на одноцифрове; застосовує відомі способи перевірки правильності одержаного результату.
Учень/учениця: користується множенням і діленням в межах 100 для вирішення завдань, що включають рівні групи, послідовності та одиниці вимірювання, використовуючи малюнки та рівності із наявним одним невідомим.