Досить добре володіння одиницями виміру часу дає безліч можливостей краще цим часом розпоряджатися, зокрема це стосується можливості створювати собі розпорядок, тобто будувати індивідуальний графік часу. У ході виконання цього завдання дитина ознайомиться з одним із форматів створення такого графіку. Перед учнем зображено числову пряму, яка за своєю природою є способом викладення годин і часу. Кожен відрізок на ній – певна кількість годин. Деякі відрізки мають спеціальні позначення – це означає, що у цю годину відбувалось дещо з персонажем, якому цей графік часу належить. Події підписано, тож учень легко знайде проміжок, де саме персонаж читає книгу або пʼє чай. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб не просто знайти ту чи іншу подію, а вказати саме час, коли вона відбувалась. Кожен розділ прикріплено до своєї цифри. Вона й означає годину, коли відбувалась ця подія. Під графіком є кілька варіантів відповідей, і дитина обирає той, який вважає правильним, аби перейти після цього на наступний етап завдання. Кожен рівень супроводжується додатковими ілюстраціями, на яких зображується герой, про якого йде мова у завданні.
Учень/учениця: визначає час за годинником та записує його значення; перетворює іменовані числа, виражені у двох одиницях найменувань; визначає тривалість події, дату (час) початку, закінчення події, використовуючи відповідно або календар, або годинник.
Учень/учениця: визначає час до найближчої хвилини і вимірює часові інтервали у хвилинах. Вирішує приклади з додаванням і відніманням часових інтервалів у хвилинах.