Учень вже опрацював різні форми роботи з графіком: порівнював їх між собою, доповнював і будував за цифровими даними графіки, працював з вертикальними графіками і з круглими. Ця вправа доповнює низку завдань, які присвячені тренуванню даної теми. Цього разу дитина буде за графіком упорядковувати таблицю з цифровими даними. На екрані перед учнем на кожному етапі завдання буде новий графік. Поряд з ним знаходиться таблиця, де вказана кількість кожної групи обʼєктів. Але цифри знаходяться не на своїх місцях – таблиця переплутана. Отже, завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб прочитати графік, правильно його зрозуміти та співвіднести всі надані там дані з таблицею, яка знаходиться збоку. Після чого перемістити цифри на свої місця так, щоб вони описували кількість саме тих обʼєктів, яких потрібно. Коли учень за допомогою графіку зробить таблицю правильною, то пройде на наступний етап, де треба буде виконати дії аналогічного характеру, щоправда там буде інший графік, нові числа та предмети. Таким чином дитина вчиться використовувати графіки на практиці, а наявність цифр, які треба поставити на свої місця, є чудовою підказкою, завдяки якій учень може краще співвіднести дані таблиці з цифрами, знаходячи спільні числа та ставлячи їх на правильні позиції відносно зображень предметів.
Учень/учениця: вміє зображувати графік чи гістограму для представлення набору даних з кількома категоріями. Вирішує одно- та двоетапні "скільки більше" та "скільки менше" задачі, використовуючи інформацію, представлену в гістограмах.