Використовувати графік часу можна по-різному. Здебільшого, звісно, це роблять з метою оптимізації власного розкладу, щоб дійсно ефективно проводити час, мати свій розпорядок дня і завжди всюди встигати. Але прослідкувати за часом можна по-різному, зокрема через графік часу можна відслідкувати, коли саме персонаж виконував ті чи інші дії. У ході виконання цього завдання дитина робитиме саме це. На екрані перед учнем міститься зображення графіку часу – вже знайома дитині числова пряма, де кожне ділення на ній – певна година. Деякі з них позначені записами про те, що саме персонаж, якому належить цей графік, робив у відведений час. У завданні, яке сформульовано над графіком, задається питання про те, чим саме займався цей персонаж о певній годині. Учню залишається просто знайти цей час на графіку, подивитись, як саме він підписаний та обрати відповідний варіант з-поміж інших під цим графіком. Завдання дуже легке, але насправді воно відіграє велику роль у створенні цілісного сприйняття часу і можливості по-різному використовувати графіки і розклади. А наявність додаткових персонажів, про чий розклад і йде мова, тільки підсилює цікавість вправи, адже додає інтерактивності через роботу з додатковими образами.
Учень/учениця: визначає час за годинником та записує його значення; перетворює іменовані числа, виражені у двох одиницях найменувань; визначає тривалість події, дату (час) початку, закінчення події, використовуючи відповідно або календар, або годинник.
Учень/учениця: визначає час до найближчої хвилини і вимірює часові інтервали у хвилинах. Вирішує приклади з додаванням і відніманням часових інтервалів у хвилинах.