Після того, як учень навчився розуміти показники обох типів годинників, знає, як перекладати їхні дані між собою та трактувати словесний опис часу, залишається тільки рухатись далі – зокрема навчитись передбачати, скільки буде часу через певну кількість хвилин, знаючи, котра година нині. Цьому й присвячено цю вправу. На екрані перед дитиною аналоговий годинник, який на кожному наступному етапі показує трохи інший час. У завданні, яке міститься над годинником, є питання: котра буде година через певний проміжок часу. Цей проміжок теж новий для кожного наступного рівня. Учень аналізує дані годинника (незалежно від часу доби, вправа прийме обидва варіанти – і сьому годину, і девʼятнадцяту, якщо тільки вони правильні) і підраховує, котра година буде саме тоді, коли вказано у завданні. Для цього треба додати правильну кількість хвилин. Важливо тільки памʼятати, що як тільки хвилин стає більше ніж «59», починається наступна година. Тож учню доведеться враховувати цей перехід, коли він, звісно, буде. Записавши в окремі клітинки число годин і хвилин, учень пройде на наступний етап вправи, де треба буде виконати дії аналогічного характеру у нових умовах.
Учень/учениця: визначає час за годинником та записує його значення; перетворює іменовані числа, виражені у двох одиницях найменувань; визначає тривалість події, дату (час) початку, закінчення події, використовуючи відповідно або календар, або годинник.
Учень/учениця: визначає час до найближчої хвилини і вимірює часові інтервали у хвилинах. Вирішує приклади з додаванням і відніманням часових інтервалів у хвилинах.