Опис завдання
Що означає, що число «кратне» 2, 5 або 10? Це означає, що його можна поділити на це число без остачі. У цій онлайн-вправі для учнів третього класу діти вчаться швидко визначати такі числа, спираючись не на довгі обчислення, а на прості й зрозумілі правила. Завдання оформлене у вигляді гри, тому цікаве і для дітей, і корисне для батьків та вчителів, які хочуть закріпити тему множення та ділення.
Учні пригадують, що всі парні числа кратні 2. Тобто, якщо число закінчується на 0, 2, 4, 6 або 8 – воно ділиться на 2. З п’ятіркою теж є свій секрет: усі числа, що закінчуються на 0 або 5, кратні 5. А десятка «любить» тільки круглі числа, які закінчуються на 0. У вправі дитина бачить ряд чисел і підказку, для якого дільника потрібно знайти кратні значення. Потім обирає правильні варіанти, виконуючи ігрову дію – наприклад, розкладає предмети по кошиках із відповідними числами.
Такий формат допомагає не просто механічно запам’ятати правило, а й навчитися застосовувати його в різних ситуаціях. Дитина тренує уважність, логічне мислення, закріплює знання таблиці множення на 2, 5 і 10. Батьки можуть спостерігати за прогресом, а вчителі – використовувати вправу як додатковий матеріал на уроці математики або для самостійної роботи учнів.
- розвиває навички визначення кратності чисел 2, 5, 10;
- підтримує вивчення таблиці множення у 3 класі;
- формує вміння працювати з числами без зайвих обчислень;
- заохочує до математики через яскраві ігрові завдання.
Регулярне виконання цієї вправи допоможе третьокласникам упевненіше почуватися на уроках, швидше рахувати в думці й краще розуміти інші теми математики. А головне – дитина бачить, що математика може бути цікавою, живою і дуже корисною в повсякденному житті.
Пов'язані стандарти
Учень/учениця: виконує ділення круглого числа на кругле.
Учень/учениця: вміє множити та ділити у межах 100, використовуючи такі логічні міркування, як зв'язок між множенням і діленням (наприклад, знаючи, що 8 × 5 = 40, розуміє, що 40 ÷ 5 = 8) або властивості операцій.