Поняття кратності означає, що певне число можна розділити на інше. Наприклад, якщо число кратне двом, значить, його можна розділити на «2». У ході виконання цього завдання дитина буде тренуватись впізнавати кратні числа для кількох потенційних дільників: «2», «5» та «10». Саме ці числа були обрані не випадково. Справа в тому, що дізнатись, чи можна розділити певне число на «два» досить легко: на двійку ділиться будь-яке парне число, тобто, буквально, кожне друге. Тобто сама двійка, четвірка, далі числа «6», «8» і так до безкінечності. Що стосується пʼятірки, то тут варто згадати таблицю множення. При множенні на «5» добуток сам закінчується або на пʼятірку, або на нуль. Відтак на роль діленого підходять саме такі числа. Цікаво, що числа, які закінчуються на нуль підходять і для двійки, тобто є кратними для неї. І тільки вони кратні десятці. З нею теж все легко: лише круглі числа можна розділити на «10». Отже, на екрані перед учнем на кожному етапі завдання знаходитиметься ряд чисел. У завданні ж буде вказано, яке число є потенційним дільником. Учень має серед тих, які знаходяться нижче (розміщені на ілюстраціях, нових для кожного наступного етапу) знайти числа, кратні для цього, після чого виконати певну дію, яка повʼязана з цими обʼєктами, наприклад, покласти цукерку у кошики, число на яких є кратним до «2». Коли учень це робить, то проходить на наступний етап завдання.
Учень/учениця: виконує ділення круглого числа на кругле.
Учень/учениця: вміє множити та ділити у межах 100, використовуючи такі логічні міркування, як зв'язок між множенням і діленням (наприклад, знаючи, що 8 × 5 = 40, розуміє, що 40 ÷ 5 = 8) або властивості операцій.