Однією з цікавих геометричних фігур є ламана. Вона обʼєднує кілька відрізків, при чому кут цього поєднання у певних точках може сильно відрізнятись, що робить ламану однією з найбільш варіативних фігур. У ході виконання цього завдання дитина навчиться краще рахувати кількість її ланок, тобто відрізків, які входять в її структуру. На екрані перед учнем знаходиться зображення ламаної. На кожному етапі представлена нова фігура цього виду. Відрізнятися буде все: кут поєднання сторін, а також, власне, їхня кількість. Дитина має їх підрахувати. Зробити це досить легко: кожен відрізок, який має свій вектор, несхожий на інший, обмежений точками з двох сторін, є ланкою. Перша ланка починає фігуру, а остання – завершує. Дитина рахує їхню кількість, після чого відповідне число вводить у порожній квадратик, який знаходиться під малюнком. Коли дитина це зробить, то пройде на наступний етап завдання, де треба виконати аналогічні дії. Різноманіття ламаних, цікава їхня форма та додаткові ілюстрації, які супроводжують подачу матеріалу роблять цю вправу більш схожою на інтерактивну гру, ніж на серйозне завдання. При цьому користь від завдання безсумнівна: за допомогою цієї вправи учень не тільки навчиться краще працювати саме з ламаними, а й тренуватиметься рахувати сторони будь-якої іншої фігури.
Учень/учениця: розуміє, що форми різних фігур (наприклад, ромбів, прямокутників та інших) можуть мати спільні риси (наприклад, чотири сторони). Сприймає ромби, прямокутники та квадрати як приклади чотирикутників.