Особливим випадком множення є квадрат, тобто явище, при якому число множиться саме на себе. Це окрема і досить нелегка для сприйняття тема, з якою учень буде більше працювати в майбутньому, а зараз важливо, щоб дитина просто звернула увагу на такі випадки та запамʼятала їх. Коли учень вивчав таблицю множення, то бачив, що для кожного числа є приклад, коли воно множиться саме на себе, тож це вже не вперше, коли дитина стикається з цим явищем. У ході виконання цього завдання вся увага буде присвячена саме таким випадкам. На екрані перед учнем міститься зображення групи предметів. На кожному є своє число. У завданні, яке сформульовано зверху, є приклад, де число множиться саме на себе. Дитина має обрати той предмет, число на якому є добутком, тобто результатом такого множення. Після цього залишається виконати дію з намальованими обʼєктами. Наприклад, треба поселити в будиночок монстра. Вибір будинку з-поміж кількох варіантів якраз і повʼязаний з пошуком добутку для множення чисел, вказаних у завданні. Коли учень виконує дію, яку треба зробити згідно з умовами завдання, то проходить на наступний рівень. Там буде не тільки інший приклад та нові числа в якості варіантів добутку, а й інші малюнки.
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях таблиці множення чисел 6-9 і відповідних випадків ділення; володіє обчислювальною навичкою табличного множення і ділення; перевіряє правильність виконання множення й ділення зручними способами.
Учень/учениця: розуміє сутність переставного та сполучного законів множення і застосовує їх у процесі виконання практичних завдань; застосовує в обчисленнях правило множення і ділення на 1, 10, 100, множення на 0 і нуля на число, ділення нуля на число, ділення числа на рівне йому число.
Учень/учениця: знаходить і вирішує проблеми, пов'язані із множенням та діленням.