Деякі числа при множенні на них дають цікавий ефект. Нуль завжди виділявся з-поміж інших цифр. Якщо «1», «34» або «98 844» означають кількість, то «0» означає відсутність обʼєктів. Це наймолодша цифра, яка була винайдена купцями, котрим необхідний був засіб, за допомогою якого можна точніше рахувати прибутки і товари. Якщо нуль додати до будь-якого числа, воно не зміниться. А от із множенням ситуація дещо інакша. Множення на нуль завжди дає тільки один результат – власне, нуль. Якщо саму дію множення уявити як спробу взяти певну групу предметів певну кількість разів, то спроба множення на нуль означає відсутність цієї групи предметів. Відтак незалежно від того, яке саме число множиться на «0», все рівно добутком буде саме «0». У ході виконання цього завдання дитина пересвідчиться у цьому. На екрані на кожному етапі вправи знаходиться короткий приклад з дією множення, де один добуток є нулем, а інший – будь-яким одноцифровим числом. Завдання полягає у тому, щоб вписати у порожню клітинку після знака рівності добуток. Виконати це завдання надзвичайно легко: треба завжди вписувати нуль у порожню клітинку, переходячи з рівня на рівень. Це має дати дитині можливість твердо запамʼятати правило множення за участі цього числа. Окрім того, це завдання відкриває низку вправ, що присвячені, власне, таблиці множення, і саме тому воно таке просте.
Учень/учениця: виконує множення і ділення круглого числа на одноцифрове число.
Учень/учениця: вміє множити та ділити у межах 100, використовуючи такі логічні міркування, як зв'язок між множенням і діленням (наприклад, знаючи, що 8 × 5 = 40, розуміє, що 40 ÷ 5 = 8) або властивості операцій.