Одиниця – число, яке теж відіграє цікаву роль у процесі множення. Справа в тому, що зазвичай множення асоціюється з досить значним збільшенням початкового числа, тобто першого доданку. Проте сама суть цього процесу робить з одиниці в якості числа, на яке множать, виключення в цьому сенсі. Справа в тому, що як процес множення можна описати як спробу взяти групу предметів у певній кількості (перший множник) певне число разів (другий множник), тож якщо групу предметів взяти лише раз – це вона сама і буде. Отже, при множенні на одиницю перший множник не змінюється. Це універсальне правило, яке стосується всіх випадків застосування даної математичної дії. У ході виконання цього завдання дитина пересвідчиться в цьому. На екрані перед учнем на кожному етапі вправи буде новий математичний приклад, де одним з множників обовʼязково буде одиниця, а другим – будь-яке одноцифрове число. Завдання полягає в тому, щоб виконати дію множення, записавши результат у порожню клітинку після знаку рівності. Тобто дитина просто переписує туди число, яке множать на одиницю. Рухаючись між етапами (а після виконання вказаних дій дитина проходить на наступний рівень завдання), учень усвідомлює універсальність правила множення на одиницю і твердо його запамʼятовує.
Учень/учениця: виконує множення і ділення круглого числа на одноцифрове число.
Учень/учениця: вміє множити та ділити у межах 100, використовуючи такі логічні міркування, як зв'язок між множенням і діленням (наприклад, знаючи, що 8 × 5 = 40, розуміє, що 40 ÷ 5 = 8) або властивості операцій.