Множення на число «10» є першим кроком до теми множення багатоцифрових чисел, проте як множник, десятка – дійсно надто легкий варіант, адже, працюючи з нею, учню доводиться лише збільшувати розряд іншого множника. Інша справа – множення на число «11». Цей формат роботи більше розкриває сутність множення багатоцифрових чисел, хоча, і тут складнощів небагато. На екрані перед учнем на кожному етапі міститься математичний приклад з дією множення, де один з множників – завжди число «11». Іншим виступає будь-яке одноцифрове число. Множення на «11» прекрасно ілюструє саму ідею цього процесу: одноцифрове число множиться на кожен розряд багатоцифрового. Проте сама ця робота дуже проста, адже у випадку з числом «11» дитині треба, по суті, просто помножити один множник на дві одиниці, тобто замінити їх цим числом. Відтак, якщо помножити на «11» число «8», то в результаті буде добуток «88» – число начебто і немаленьке, але прийти до нього було дуже легко. Це в свою чергу показує ще один важливий нюанс, повʼязаний з множенням: коли у цьому процесі приймає участь будь-яке багатоцифрове число, добуток завжди значно більший, за обидва множника. Учень, запамʼятовуючи такі моменти і вписуючи в порожню клітинку після знаку рівності, проходить на наступний етап, закріплюючи вміння множити на «11».
Учень/учениця: виконує множення і ділення круглого числа на одноцифрове число.
Учень/учениця: вміє множити та ділити у межах 100, використовуючи такі логічні міркування, як зв'язок між множенням і діленням (наприклад, знаючи, що 8 × 5 = 40, розуміє, що 40 ÷ 5 = 8) або властивості операцій.