Множення на двійку, на відміну від використання одиниці в якості множника, змінює початкове число – подвоює його. Таким чином результатом дії є збільшення чисел. По суті, це перше число, множення на яке збільшує інший множник, тому цій темі треба приділити особливу увагу. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься виконувати множення на «2» з усіма одноцифровими числами. Кожний етап вправи – це окремий приклад, де двійка виступає в якості одного з множників, тоді як інший змінюється на кожному рівні. Завдання полягає у тому, щоб ввести у порожню клітинку після знаку рівності число, котре є результатом дії. Коли учень це робить, то проходить на наступний етап. Щоб урізноманітнити візуальний ряд і зацікавити учня у виконанні завдання, цифри мають цікаве оформлення. Вони не тільки виконані у різних кольорах, за ними можуть ховатися тваринки, визирати різні герої та казкові персонажі, зображення яких також буде змінюватись протягом руху між рівнями завдання. Ця вправа є досить легкою, але важливою, бо закріплює навичок множення на двійку. Окрім того, у множенні на «два» є ще одна особливість. Будь-яке число, яке було помножено на двійку, стає парним.
Учень/учениця: виконує множення і ділення круглого числа на одноцифрове число.
Учень/учениця: вміє множити та ділити у межах 100, використовуючи такі логічні міркування, як зв'язок між множенням і діленням (наприклад, знаючи, що 8 × 5 = 40, розуміє, що 40 ÷ 5 = 8) або властивості операцій.