Наступним множником після двійки є трійка. Потроєння початкового числа при використанні цифри «3» в якості другого множника є більш складним процесом, ніж множення на «2» просто тому, що добуток більший. Окрім того, збільшується і навантаження на памʼять дитини. У ході виконання цього завдання учень повторить і закріпить таблицю множення на «три». Виконуючи цю вправу, учень на кожному новому її етапі бачитиме новий приклад, де певне одноцифрове число множать на «три». Завдання полягає у тому, щоб розвʼязати приклад, вписавши результат у порожню клітинку. Після цього дитина проходить на наступний етап вправи. Хоча механіка виконання завдання є досить одноманітною, воно тим не менш є надзвичайно важливим, адже дозволяє закріпити знання, що були отримані в школі. Мета полягає в тому, щоб довести пошук відповіді при множенні на малі числа до рівня автоматизму. Чим краще учень знає табличку множення на «3», тим швидше рухатиметься з рівня на рівень. Щоб зробити виконання вправи більш цікавим, доцільно засікати час, за який дитина згадає та введе правильне число. Але наголос на швидкості робиться тільки тоді, коли учень допускає мінімум помилок і множить досить впевнено, щоб не виникало плутанини і сумбурності.
Учень/учениця: виконує множення і ділення круглого числа на одноцифрове число.
Учень/учениця: вміє множити та ділити у межах 100, використовуючи такі логічні міркування, як зв'язок між множенням і діленням (наприклад, знаючи, що 8 × 5 = 40, розуміє, що 40 ÷ 5 = 8) або властивості операцій.