Першими числами, на які вчиться множити дитина є «2» і «3». Недарма четвірка ніби трохи в стороні і вивчення таблиці множення на неї – це вже наступний крок у припрацюванні матеріалу по цій темі. Справа в тому, що числа збільшуються, добуток при множенні на «4» рідко буває одноцифровим числом. Це вимагає від дитини більших зусиль для того, щоб запамʼятати відповідь на приклади множення четвірки з іншими числами в межах першої десятки. Але це не єдина особливість. Зазвичай, коли учень тільки-тільки починає вивчати тему множення, елементи прикладу мають своє положення. «Помножити на «2» – зазвичай ця фраза ставить двійку на положення другого члена математичного виразу. Але коли ту ж двійку множать на четвірку, дитина бачить, що добуток (число «8») такий самий, як і при множенні четвірки на двійку. Отже, при зміні місцями множників добуток не міняється так само, як і при зміні місцями доданків не міняється сума. В цьому, звісно, дитина може переконатись на практиці, перемножуючи двійку на трійку і навпаки, але приклад з числом «4» є більш наглядним. На кожному рівні вправи учень бачить новий приклад, де четвірка є одним із множників. Задача, яка ставиться перед дитиною, проста і полягає в тому, щоб вписати у порожню клітинку після знаку «дорівнює» добуток, тобто результат дії. Після цього учень проходить до наступного приклада, де з четвіркою треба буде перемножити вже інше число.
Учень/учениця: виконує множення і ділення круглого числа на одноцифрове число.
Учень/учениця: вміє множити та ділити у межах 100, використовуючи такі логічні міркування, як зв'язок між множенням і діленням (наприклад, знаючи, що 8 × 5 = 40, розуміє, що 40 ÷ 5 = 8) або властивості операцій.