Кожна наступна цифра, на яку треба навчитись множити, ускладнює сприйняття цієї теми дитиною. Навантаження на памʼять зростає, адже учню доводиться запамʼятовувати нові комбінації чисел, не забуваючи старі. Але множення на «5» в цьому сенсі є цікавим виключенням. Справа в тому, що вивчити комбінації чисел при множенні на цю цифру надзвичайно легко. Головне правило стверджує, що при множенні на «пʼять» добуток завжди буде закінчуватись або на цю ж цифру, або на «нуль». Цікаво, що це правило залишається справедливим для буд-яких чисел без виключення, навіть для багатоцифрових. А щоб вивчити табличку множення (тобто варіанти виконання цієї дії між пʼятіркою та іншими числами в рамках першої десятки), треба докласти мінімум зусиль. Не тільки тому, що завдяки названому вище правилу вивчити стає легше, а й тому, що легше перевірити себе додаванням. Наприклад, дитина добре запамʼятала, що дві перемножені між собою пʼятірки дають в результаті «25» в якості добутку. Якщо ж один з множників збільшується на одиницю і стає цифрою «6», то до добутку треба просто додати ще одну пʼятірку, що теж зробити можна легко і швидко. Відтак дитина без проблем запамʼятає і що «5» помножених на «6» дають в результаті «30». Учень на кожному етапі вправи вирішує приклади, де один з множників – п'ятірка, а записавши добуток у порожню клітинку після знаку рівності, дитина проходить на наступний етап.
Учень/учениця: виконує множення і ділення круглого числа на одноцифрове число.
Учень/учениця: вміє множити та ділити у межах 100, використовуючи такі логічні міркування, як зв'язок між множенням і діленням (наприклад, знаючи, що 8 × 5 = 40, розуміє, що 40 ÷ 5 = 8) або властивості операцій.