Коли учень наближається до девʼятки у табличці множення, може здатись, що напруження постійно зростає, і памʼять дитини перенавантажується через надто велику кількість цифр, які треба запамʼятати. Певною мірою, це правильно: дійсно запамʼятати треба більший обсяг інформації. Але у випадку з множенням на «7» (щоправда, ці слова справедливі й для множення на «8» чи, в меншій мірі, на «6») є фактор, який значно полегшує роботу. Справа в тому, що більшу частину результатів при множенні семірки з одноцифровими числами дитина вже знає. Адже при зміні місцями множників добуток не змінюється, як не змінюється й сума при зміні місцями доданків. Це означає, що дитина вже множила на «сім», коли вивчала таблицю множення на всі числа до, власне, самої сімки. Учень знає, який результат у подвоєння і потроєння семи, знає, що буде, якщо на «7» помножити «5». Важливо тільки, щоб у свідомості дитини всі ці відомості склались у єдину картину, аби вона могла спокійно, правильно та впевнено міняти місцями множники, згадуючи результат дії. Тоді залишиться тільки вивчити множення сімки на саму себе, а також на вісімку і девʼятку. У ході виконання цього завдання дитина буде множити на «7» всі числа з першої десятки – по одному прикладу на рівень. Учень вводить добуток у порожню клітинку після знаку рівності, після чого проходить на наступний етап завдання.
Учень/учениця: виконує множення і ділення круглого числа на одноцифрове число.
Учень/учениця: вміє множити та ділити у межах 100, використовуючи такі логічні міркування, як зв'язок між множенням і діленням (наприклад, знаючи, що 8 × 5 = 40, розуміє, що 40 ÷ 5 = 8) або властивості операцій.