Вісімка – передостанній одноцифровий множник з таблиці множення, з яким доведеться працювати дитині. Особливість роботи з числами, котрі наближаються до девʼятки, яка була названа у минулому завданні, тут тільки посилює свій позитивний ефект. Дитина вже раніше множила на вісім майже всі інші числа, коли вчилась множити на двійку, пʼятірку, сімку – всі ці числа теж треба було помножити на вісім. Ефективність, правильність та швидкість виконання цього завдання як ніщо інше ілюструє те, чи добре дитина засвоїла матеріал по темі. Все, що треба зробити учню, щоб знайти добуток у більшості прикладів, які будуть подані у цьому завданні, це просто згадати аналогічні приклади зі зворотнім порядком множників. Тобто, де не двійку множать на вісімку, а навпаки – результат один і той самий. Тож для успішного виконання цього завдання учню майже нічого не треба вчити нового. Виключеннями є випадки з множенням двох вісімок та множенням цієї цифри на девʼятку. Коли учень вводить у порожню клітинку добуток, який вважає правильним, то проходить на наступний етап.
Учень/учениця: виконує множення і ділення круглого числа на одноцифрове число.
Учень/учениця: вміє множити та ділити у межах 100, використовуючи такі логічні міркування, як зв'язок між множенням і діленням (наприклад, знаючи, що 8 × 5 = 40, розуміє, що 40 ÷ 5 = 8) або властивості операцій.