Девʼятка завершує ряд одноцифрових чисел першої десятки. Вона є найбільшою, а відтак і множення на неї дає найбільший добуток. Проте у випадку з вивченням цієї частини таблиці множення є навіть не одна, а дві хитрості, які допоможуть дитині краще засвоїти цей матеріал. По-перше, всі попередні числа вже були помножені на девʼять, тож учень знає добуток у випадку з кожним з них. Треба лише згадати, що буде, якщо «9» помножити на «2», адже результат такий самий, як і у випадку з множенням «2» на «9». Але це не головна хитрість. Важливіше навчитись використовувати інший спосіб для знаходження добутку у випадку з множенням на девʼять. При множенні на десять учень просто дописує нуль до цифри, яка є другим множником. Якщо сам цей процес означає, що певну кількість предметів «беруть» певну кількість разів, то при множенні на девʼять кількість цих разів менша на один. А оскільки кожен цей «раз» і є цим числом, значить, від добутку множення числа з десяткою треба відняти його самого, і в результаті буде добуток множення цього числа з девʼяткою. Наприклад, «6» помножити на «10» буде «60», а якщо від даного числа відняти «6», буде «54». А це і є добуток від множення шести і девʼяти. Коли учень вводить число, яке вважає правильним добутком, у порожню клітинку у прикладі, то проходить на наступний етап, до нового числового прикладу, де з «9» треба буде помножити інше одноцифрове число.
Учень/учениця: виконує множення і ділення круглого числа на одноцифрове число.
Учень/учениця: вміє множити та ділити у межах 100, використовуючи такі логічні міркування, як зв'язок між множенням і діленням (наприклад, знаючи, що 8 × 5 = 40, розуміє, що 40 ÷ 5 = 8) або властивості операцій.