Добре розвинуте логічне мислення здатне допомогти у вирішенні великого числа досить складних завдань. Зокрема – у знаходженні відповіді на числові загадки. У ході виконання цього завдання дитина буде вирішувати задачки, які мають дещо спільне як із загадками, так і з типовими математичними прикладами. На екрані перед учнем на кожному етапі є нові умови, але всі вони мають дещо спільне. Описується два числа, котрі є результатами дій двох інших чисел. Наприклад, число «30» є сумою двох доданків. А число «24» є різницею цієї ж самої пари чисел. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб знайти цю пару чисел. Під умовами знаходиться кілька варіантів відповіді. Учень співзіставляє їх з умовами і знаходить ту пару, яка дійсно відповідає описаним у задачці діям. Коли дитина обирає потрібну пару чисел, то проходить на наступний етап завдання, де треба буде виконати дії аналогічного характеру з новим прикладом. У своєму виборі дитина керується перш за все логікою, бажано, щоб учень хоча б спробував знайти відповідь на питання загадки-прикладу сам, не дивлячись на варіанти відповіді, а просто розмірковуючи над діями, які описані в умовах етапу. І якщо цього не вийде, то вже тоді підставляти пари чисел, які наявні нижче.
Учень/учениця: виконує усне додавання і віднімання на основі розрядного складу числа.
Учень/учениця: знаходить і вирішує проблеми, пов'язані із множенням та діленням.