У ході виконання цього завдання дитина ознайомиться з рівняннями (тобто математичними виразами, де деякі елементи «ховаються» за літерами-символами), що містить або дію множення, або дію ділення. На екрані перед дитиною міститься пара математичних виразів. Саме рівняння виглядає наступним чином: є вираз, де або один з множників (якщо, власне, це множення), або ділене чи дільник (якщо це вираз, що містить дію ділення) заміняється літерою, яка є умовним її позначенням. З таким форматом роботи дитина вже знайома, адже неодноразово шукала невідомий множник, або компонент іншого математичного прикладу, знаючи його результат. Але раніше пропущене місце залишалось порожнім, тепер же на ньому – літера. Зазвичай це «х», тобто «ікс», або ж «у», тобто «ігрек». Під виразом, яке є, власне, самим рівнянням, знаходиться ще один, в якому після «х» міститься знак рівності, а компоненти рівняння зверху перебудовані таким чином, щоб учню стало зрозуміло, як саме треба шукати «ікс». Наприклад, якщо рівняння містить дію множення, і невідомим є один з множників, то у виразі під ним після «ікса» знаходиться ділення добутку на один з множників, тобто спосіб знаходження невідомого множника виведено як окремий вираз. Учню залишається тільки виконати всі потрібні обчислення і обрати з-поміж кількох варіантів той, який є правильним. Варіанти подаються під цією парою виразів.
Учень/учениця: розуміє сутність понять «рівняння», «розв’язок рівняння»; розв’язує прості рівняння.
Учень/учениця: визначає невідоме ціле число у рівнянні із множенням або діленням з трьома цілими числами.