У ході виконання цього завдання дитина знову буде практикуватись у використанні округлення як частини цілої низки дій, які виконуються з метою вирішення тої чи іншої задачки. На екрані перед учнем на кожному етапі вправи міститься зображення такого виразу. Він може містити різні математичні дії, зокрема множення. Якщо раніше добуток треба було знаходити і вписувати у вигляді точного числа, то цього разу дитині достатньо хоча б приблизно зрозуміти, яким числом буде результат прикладу. Варіанти є під самим прикладом. Учень подумки виконує множення (не обовʼязково до кінця), після чого обирає з двох приблизних варіантів найбільш близький до правильного. Коли учень це зробить, то пройде на наступний етап завдання, де треба буде зробити дії аналогічного характеру з іншим прикладом. Завдання можна робити на швидкість. Без необхідності обчислювати точний результат дитина може дійсно швидко знаходити правильну відповідь на кожен приклад, рухаючись між етапами досить швидко. Звісно, про правильність вибору забувати не варто, окрім того, дитині слід перевіряти себе, подумки множачи елементи вправи. Але саме швидкість – головна перевага прикладів, де допустимими є приблизні результати.
Учень/учениця: виконує усне додавання і віднімання круглих чисел без переходу через розряд.
Учень/учениця: вміє округляти цілі числа до найближчих 10 або 100.