Основне правило округлення призводить до цікавих випадків на практиці. Як відомо дитині, якщо остання цифра у числі – четвірка, або ж менша, то при його округленні число перетворюється на менше найближче число з нулем на кінці. А от якщо останньою цифрою є пʼятірка або більші цифри, то при округленні це число перетворюється на більше найближче кругле число. Отже, якщо округлити, скажімо, числа «32» і «26», то при округленні вони обидва перетворюються на «30». У ході виконання цього завдання дитина має порівняти два числа, які тільки будуть округлятися. На екрані перед дитиною міститься два таких числа. Нова пара буде на кожному наступному рівні. Дитина має зрозуміти, в які числа будуть вони перетворюватись після округлення, після чого учню залишається не виконати цю дію, а вставити у порожню клітинку відповідний знак: «більше», «менше» або «дорівнює». Порівнювати учень має числа після округлення, але на екрані вони ще в початковій своїй формі, тож сам процес округлення має проводитись до порівняння. Вже округлене, тобто перетворене, число учень має вписати у відповідні клітинки, а вже між ними встановити правильний знак. Коли учень переміщує до порожньої клітинки відповідний знак, то проходить на наступний аналогічний етап завдання.
Учень/учениця: порівнює, додає і віднімає розрядні числа; порівнює числа в межах тисячі.
Учень/учениця: вміє округляти цілі числа до найближчих 10 або 100.