Виконуючи попереднє завдання, дитина переконалась, як зручно використовувати округлення при додаванні для того, щоб один з доданків зробити простішим для роботи. У ході виконання цієї вправи учень навчиться округляти елементи математичного прикладу, що містить дію віднімання – теж задля полегшення для себе цієї роботи. На екрані перед дитиною міститься неповний приклад з відніманням. Відомим є тільки один з його елементів. Це може бути зменшуване або відʼємник – все залежить від конкретного етапу. На місці іншого елементу вправи порожня клітинка. У завданні вказано число. Його округлений варіант треба помістити на своє місце. Учень знаходить найближче кругле число до цього числа, після чого приклад з дією віднімання містить вже всі частини, щоб виконати цю дію. Коли учень знаходить різницю і вписує у свою клітинку ще й її, то проходить на наступний етап завдання. Дитина, виконуючи цю вправу, не просто вчиться округленню як етапу виконання завдання. Округлення – не частина вправи, не один з кроків, який має виконати дитина, щоб знайти вирішення складного прикладу. Замість цього округлення полегшує роботу. Круглі числа зручніше використовувати і в якості зменшуваного, і в якості відʼємника, що й буде робити дитина, рухаючись між рівнями вправи.
Учень/учениця: виконує усне додавання і віднімання круглих чисел без переходу через розряд.
Учень/учениця: знаходить і вирішує проблеми, пов'язані із множенням та діленням.
Учень/учениця: вміє округляти цілі числа до найближчих 10 або 100.