З округленими числами можна виконувати різні операції. Наприклад, додавати або віднімати саме їх, а не первинні варіанти. Власне, для цього округлення і використовується – з його допомогою вдається значно полегшити роботу з числами, хай навіть і ціною точності обчислень. У ході виконання цього завдання дитина буде використовувати округлення для обробки доданків. На екрані перед учнем на кожному етапі вправи буде новий приклад з дією додавання. Один з доданків вже є. Інший вказано в завданні. Цей доданок треба округлити, після чого вже в округленій формі вписати його на місце другого доданку. Далі учень має виконати саму дію додавання. Коли дитина зробить все це, то пройде на наступний етап вправи, де треба буде виконати аналогічні дії з новими числами. Тож округлення є однією з кількох дій, які має виконати дитина. Спочатку воно, а потім – додавання. Завдяки округленню учень зможе досить легко додавати навіть великі числа, у чому дитина переконається, рухаючись з рівня на рівень вправи. Адже простіше додавати до «55» число «560», ніж число «561». Тож, виконуючи це завдання, дитина має зрозуміти, що округлення – це процес, який спрощує, а не ускладнює роботу з числами і має допомогти виконувати різні дії з досить значними величинами.
Учень/учениця: виконує усне додавання і віднімання круглих чисел без переходу через розряд.
Учень/учениця: знаходить і вирішує проблеми, пов'язані із множенням та діленням.
Учень/учениця: вміє округляти цілі числа до найближчих 10 або 100.