Як вже відомо дитині, одиниці вимірюванні взаємодіють між собою, якщо вони знаходяться в рамках однієї системи. Тобто сантиметри, які використовуються в Україні, та дюйми, котрими вимірюють довжину в Великобританії, теж можуть переводитись одне в одного, от тільки це буде досить складно, через те, що ці частинки зовсім різних, незалежних одна від іншої систем, будуть переводитись не рівно. А от одиниці, які існують в межах однієї системи, легко опрацьовуються таким чином, що й буде робити дитина у ході виконання цього завдання. На екрані перед учнем міститься одна з одиниць виміру зі знаком «дорівнює», після якого знаходиться порожня ділянка, куди треба вписати правильний варіант. Наприклад, «2 метри» чи «50 сантиметрів» тощо. Перевести ці одиниці можна по-різному. Наприклад, десять метрів – це і сто дециметрів, і тисяча сантиметрів. Тож, аби уникнути плутанини, під цим виразом знаходиться кілька варіантів відповіді, серед яких тільки один правильний. Учень аналізує одиниці виміру, знаходить правильний варіант, після чого переміщує його до порожньої зони. Коли учень це зробить, то пройде на наступний етап, де треба буде зробити аналогічні дії з іншими одиницями виміру. Кожен рівень супроводжується додатковими ілюстраціями, які мають декоративну роль.
Учень/учениця: знає співвідношення між одиницями вимірювання довжини, одиницями вимірювання маси.
Учень/учениця: вимірює та оцінює обсяги рідини та маси об'єктів, використовуючи стандартні одиниці грамів (г), кілограмів (кг) та літрів (л). Додає, віднімає, множить або ділить, вирішуючи задачі, пов'язаними з масою або обсягом.