Як вже відомо дитині, множення перевіряється за допомогою додавання, де доданками виступає один з множників, а їхня кількість відповідає іншому. У ході виконання цього завдання учень буде виконувати цю перевірку для прикладів, де множниками є числа «6», «7», «8» та «9». Саме тому ці вправи мають велике значення: вони дозволяють краще перевірити отримані раніше знання та закріпити їх, перетворивши на практичні вміння. На екрані перед учнем на кожному етапі міститься новий приклад з дією множення, елементами якого є названі вище відносно великі числа. Учень має не тільки вирішити сам приклад і знайти добуток, а й обрати з-помі наданих нижче виразів з дією додавання той, який відповідає дії множення. При цьому варіанти будуть навмисно плутати дитину. Наприклад, якщо треба перемножити «8» та «6», значить, один з множників є доданком, а інший – кількістю доданків, яку треба використати у прикладі. Тільки один варіант математичних виразів має таку форму, інші можуть бути, наприклад, чергуванням «6» та «8» в якості доданків (найчастіше саме це помилкове сприйняття множників зустрічається у дітей) або додавання шести шестірок (а число «8» просто пропадає). Учень має бути особливо уважним, щоб обрати приклад, де всі доданки виражені тим числом, яке є одним множником, а їхня кількість відповідає іншому.
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях таблиці множення чисел 6-9 і відповідних випадків ділення; володіє обчислювальною навичкою табличного множення і ділення; перевіряє правильність виконання множення й ділення зручними способами.
Учень/учениця: розуміє сутність переставного та сполучного законів множення і застосовує їх у процесі виконання практичних завдань; застосовує в обчисленнях правило множення і ділення на 1, 10, 100, множення на 0 і нуля на число, ділення нуля на число, ділення числа на рівне йому число.
Учень/учениця: знаходить і вирішує проблеми, пов'язані із множенням та діленням.