Учень вже перевіряв множення через додавання і знає, як це робиться. Проте ця вправа відрізняється від попередніх тим, що тепер використовуються будь-які числа в межах першої десятки. Раніше для полегшення задачі, яка ставилась перед учнем, давались або числа до пʼяти, або з шести і до десяти. Тепер учень буде перевіряти своє знання таблиці множення без будь-яких обмежень. На кожному етапі вправи перед дитиною зображується новий приклад. Множники міняються хаотично, аби учень не міг повʼязати той вираз, який він вирішує зараз, з тим, який вирішив на минулому рівні і використати його як підказку. Тож дитині доведеться керуватись тільки своїм знанням таблиці множення. Проте окрім того, щоб вирішити сам приклад, учень має також обрати з-поміж кількох варіантів прикладів з додаванням, що знаходяться нижче, той, яким можна перевірити правильність добутку. Принцип перевірки дитині вже відомий: один з множників має грати роль доданку, а другий множник – це кількість цих доданків, які треба скласти разом. Наприклад, помножені «8» та «9» можуть виглядати як девʼять вісімок, між якими є знак «плюс», або вісім девʼяток, які, звісно, теж треба додати між собою. Коли учень обирає правильний вираз, то проходить на наступний етап вправи.
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях таблиці множення чисел 6-9 і відповідних випадків ділення; володіє обчислювальною навичкою табличного множення і ділення; перевіряє правильність виконання множення й ділення зручними способами.
Учень/учениця: розуміє сутність переставного та сполучного законів множення і застосовує їх у процесі виконання практичних завдань; застосовує в обчисленнях правило множення і ділення на 1, 10, 100, множення на 0 і нуля на число, ділення нуля на число, ділення числа на рівне йому число.
Учень/учениця: знаходить і вирішує проблеми, пов'язані із множенням та діленням.